РИСИ
ХАРАКТЕРУ
1. Вітання.
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Таланти старанно свої розвивай!
З дитинства про майбутнє дбай!
2. Обмін інформацією «Риси характеру»
Прослуховування пісні Н. Май «Треба мріяти
завжди»
— До чого закликає нас автор пісні?
— Що потрібно робити, аби мрії здійснювалися?
3. Робота в парах «Який я?»
Учитель розповідає учням, що таке людські
чесноти.
— Чесноти — це моральні якості: доброта,
ввічливість, чуйність, милосердя, повага, шанобливість.
Після бесіди пропонує повернутися до товариша
по парті та розповісти про 3 свої чесноти.
— А тепер поміркуйте на тему: «Чи є в мене
недоліки?» Учитель пояснює дітям, що крім чеснот люди мають недоліки.
Недолік — це негативна риса характеру:
нахабність, марнотратство, ледарство, грубість, брехливість...
4. Групове заняття
Учитель пропонує прослухати історію однієї
дівчинки (або переглянути мультфільм).
ЛЕДАЧА ПОДУШКА
Маленькій Яринці треба було рано вставати, щоб
до школи йти, але не хочеться, ой як не хочеться. Ввечері питає Яринка в
дідуся:
— Дідусю, чому вранці вставати не хочеться?
Навчіть мене, дідусю, спати так, щоб хотілося вставати й іти до школи.
— Це подушка в тебе ледача,— відповів дідусь.
— А що ж їй зробити, щоб вона не була ледачою?
— Знаю я таємницю,— пошепки сказав дідусь.—
Ото саме тоді, як вставати не хочеться, візьми подушку, винеси на свіже
повітря, добре вибий її кулачками — вона і не буде ледачою.
— Справді? — зраділа Яринка.— Я так і зроблю
завтра. Ще дуже рано, а треба збиратись до школи. Не хочеться вставати Яринці,
але треба ж нарешті подушку провчити, лінощі з неї
вибити.
Схопилась Яринка швиденько, одяглася, взяла
подушку, винесла на подвір’я, поклала на лавку — та кулачками її, кулачками.
Повернулась до хати, поклала на ліжко, та й
умиватися. А дідусь у вуса посміхається.
Обговорення прослуханого:
— Який недолік мала дівчинка?
— Що допомогло їй виправитись?
— Складіть у групах поради для дівчинки: як
позбутися своїх недоліків.
5. Робота з папером "Кіт"