понеділок, 23 травня 2022 р.

24.05.2022 Тема дня:"Що робить людину особливою?"

 



ЩО РОБИТЬ ЛЮДИНУ ОСОБЛИВОЮ?

1. Вітання.

— Доброго дня! — мовлю за звичаєм.

— Доброго дня! — кожному зичу я.

— Кому дозволимо сісти першими? (Дівчаткам.)

— Так, спочатку — краса, а потім — сила

2. Обмін інформацією «Що робить людину особливою?». Вправа «Думки вголос»

- Чим я люблю займатися?

— Назвіть своє улюблене заняття.

— Як ви почуваєтеся, коли ви гарно щось умієте робити?

— Чи хотіли б ще чогось навчитися? Чому?

3. Гра «Добра справа»

Діти утворюють коло, кожен каже своєму сусідові, що у того гарно виходить. Наприклад: «Сергійко, я вважаю, що ти гарно читаєш».

Підбиття підсумків.

— Що ви відчуваєте після цієї гри?

— Чи приємно вам, що ваші товариші не байдужі?

4. Групове заняття

Учитель пропонує прослухати оповідання. Примчав Миколка до школи, не спізнився — саме перед дзвоником. Та чергова, дівчисько з червоною пов’язкою, біля дверей перейняла його. Ще й зауважила суворим голосом.

— Поглянь-но, якого бруду наніс. Чом ноги не витер? Глянув Миколка — справді, сліди на підлозі. Надворі сніг з дощем. Онде які чорні сліди...

Притулив Миколка руку до грудей. І так увічливо мовив:

— Візьми, будь ласка, ганчірку та витри підлогу. Ти чергувати мусиш відмінно, чи не так? А мені до класу потрібно поспішати. А то спізнюся. Я дуже охайний.

Обурена чергова тільки зойкнула, та Миколка вже біг сходами.

Кваплячись, він так штурхонув якогось малюка, що той аж упав.

— Ти чого штурхаєшся? — зарепетував малий, розмазуючи сльози.

— Пробач, будь ласка! — повів плечима Микола й махнув іще на три сходинки вгору. І знову штовхнув, уже іншого учня.

— Тобі що — місця мало? — запитав хлоп’як, потираючи забите об ґратки поручнів коліно.

— А ти не плутайся під ногами, коли бачиш, що я йду! — кинув Миколка. І додав, навіть трохи вклонившись: — Пробач! Я завжди вчасно приходжу на урок.

До класу він забіг найпершим. Смикнув за кіски Оксанку, яка саме відчиняла двері. Проте не забув сказати лагідним голосом:

— Спасибі, що пропустила. Бо мені ще треба вірш повторити.

Але Оксанка відказала сердито:

— Який ти невихований, Миколко!

— Дурниці! — відповів той.— Хіба я не кажу «дякую», «будь

ласка», «пробач»? А ти — «невихований, невихований». Ти, Оксанко, щось наплутала. Я дуже вихований.

Та вперта Оксанка наполягала на своєму.

Обговорення прослуханого:

— Чи правильно вчиняв Миколка? Чому?

— Якщо дитина навмисно чинить погано і вибачається — це погано чи добре?

— Чи насправді Миколка такий, яким він себе назвав?

— У чому людина може проявити свої особливості?

5. «Асоціативний кущ»

Кожна група отримує аркуш паперу із ключовим поняттям «талант». Учасники групи записують, у чому можна проявити особисті здібності.

6. Малюємо песика аквареллю