четвер, 28 квітня 2022 р.

28.04.2022.Тема дня: "Які зміни відбуваються в тілі під час фізичної активності, втоми, хвороби?" . 12 ідей зробити легке оригамі.

 1. Вітання

Нумо привітаємось,

Нумо посміхнемося,

Нумо в очі глянемо,

І нам тепліше стане.

— Діти, розпочинаймо зустріч з побажань.

— Доброго ранку, Оленко, я бажаю тобі веселого дня!

— Вітаю тебе, Тетянко, я бажаю тобі щасливого дня!

2. Обмін інформацією: «Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності, втоми, хвороби?»

Вправа «Тематичне інтерв'ю»

Обирають учня — «ведучого телепередачі». Учитель готує слова для тематичного інтерв'ю (втома, хвороба, пульс, фізичні вправи, гра). «Ведучий телепередачі» запитує, а діти відповідають: «Мені здається...», «На мою думку...», «По-перше,..., по-друге...». Відповіді мають бути аргументованими.

Вправа «Мій пульс»

Діти утворюють коло.

— Пострибайте на правій нозі, потім — на лівій. Виконайте вправи «штангіст», «боксер», «футболіст» (імітування).

— Виміряйте пульс.

— Зробіть вправу «вдих-видих» тричі.

— Виміряйте пульс ще раз.

— Зробіть висновок.

Вправа «Я так утомився»

— Маленький гном несе на спині велику ялинову шишку. Ось він зупинився, поклав шишку додолу й говорить: «Я так утомився, я дуже втомився!». (Виразні рухи: стоїть, руки звисають вздовж тулуба, плечі опущені.)

Вправа «Я та мої відчуття»

Діти — в колі. Потрібно продовжити речення.

□ Слух допомагає мені...

□ Зір допомагає мені...

□ Нюх допомагає мені...

□ Смак допомагає мені...

□ Дотик допомагає мені...

3. Групове заняття

Гра «Закінчіть розповідь»

Діти працюють у парах. Потрібно скласти якомога більше незвичайних та оригінальних варіантів кінцівки розповіді.

Наприклад:

□ Я вирішив зробити фізичні вправи ввечері. І раптом...

□ Сьогодні я дуже втомився. І раптом...

Гра «Перелік наслідків подій»

За основу беруть будь-яку подію, наприклад: «Олег хворів і не знав домашні завдання на наступний день», «Півгодини Денис виконував фізичні вправи», «Оленка стомилась від шуму на перерві» і т. ін.

Завдання: скласти якомога більше незвичайних та оригінальних варіантів наслідків цієї події.

4. «12 ідей зробити легке оригамі»