1. Вітання
Нумо привітаємось,
Нумо посміхнемося,
Нумо в очі глянемо,
І нам тепліше стане.
— Діти, розпочинаймо зустріч з
побажань.
— Доброго ранку, Оленко, я бажаю
тобі веселого дня!
— Вітаю тебе, Тетянко, я бажаю
тобі щасливого дня!
2. Обмін
інформацією: «Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності, втоми,
хвороби?»
Вправа «Тематичне
інтерв'ю»
Обирають учня — «ведучого
телепередачі». Учитель готує слова для тематичного інтерв'ю (втома, хвороба,
пульс, фізичні вправи, гра). «Ведучий телепередачі» запитує, а діти
відповідають: «Мені здається...», «На мою думку...», «По-перше,...,
по-друге...». Відповіді мають бути аргументованими.
Вправа «Мій пульс»
Діти утворюють коло.
— Пострибайте на правій нозі,
потім — на лівій. Виконайте вправи «штангіст», «боксер», «футболіст» (імітування).
— Виміряйте пульс.
— Зробіть вправу «вдих-видих»
тричі.
— Виміряйте пульс ще раз.
— Зробіть висновок.
Вправа «Я так
утомився»
— Маленький гном несе на спині
велику ялинову шишку. Ось він зупинився, поклав шишку додолу й говорить: «Я так
утомився, я дуже втомився!». (Виразні рухи: стоїть, руки звисають вздовж
тулуба, плечі опущені.)
Вправа «Я та мої
відчуття»
Діти — в колі. Потрібно
продовжити речення.
□ Слух допомагає мені...
□ Зір допомагає мені...
□ Нюх допомагає мені...
□ Смак допомагає мені...
□ Дотик допомагає мені...
3. Групове
заняття
Гра «Закінчіть
розповідь»
Діти працюють у парах. Потрібно
скласти якомога більше незвичайних та оригінальних варіантів кінцівки
розповіді.
Наприклад:
□ Я вирішив зробити фізичні вправи ввечері. І раптом...
□ Сьогодні я дуже втомився. І раптом...
Гра «Перелік
наслідків подій»
За основу беруть будь-яку подію,
наприклад: «Олег хворів і не знав домашні завдання на наступний день»,
«Півгодини Денис виконував фізичні вправи», «Оленка стомилась від шуму на
перерві» і т. ін.
Завдання: скласти якомога більше незвичайних та оригінальних варіантів наслідків
цієї події.
4. «12 ідей зробити легке оригамі»