четвер, 28 квітня 2022 р.

28.04.2022 р. ГПД 3 Тема дня: "Родина, сім'я, рід"

Сім'я - це пристань і гавань,
Сюди повертаєшся знов
Із мандрів далеких і плавань,
Тут вічно панує любов.
Тебе тут завжди пам'ятають,
Куди б ти не їхав, не йшов,
На тебе постійно чекають
Увага,турбота,любов.
Сімейний вогонь палає,
Теплом наповнивши дім.
Лине пісня з краю до краю,
Щастя бажаю усім.

Кожна сім'я - це окрема книга життя, яку пишуть спочатку батько й мати, а потім продовжують їх діти.
«З родини починається життя людини»,- говорить народна мудрість. Саме в родині людина робить свої перші кроки, звідси вона виходить у широкий світ. У сім'ї вона навчається любові і добра, у сім'ї вона вчиться шанувати рід, берегти пам'ять свого народу. 



Гра « Чи знаю я тебе»
Зараз я хочу запропонувати вам взяти участь у сімейній грі. Правила гри: діти і батьки відповідають на всі запитання письмово, потім звіряють, якщо відповіді батьків і дітей збігаються – нараховується бал.
Питання :
Який подарунок проситиме ваша дитина в день народження?
Який улюблений колір у твоєї мами?
Назвіть найкращих друзів своєї дитини.
Найулюбленіша квітка твоєї мами?
Де б ви хотіли відпочити всією родиною?

Пропоную виготовити родовідне дерево: