вівторок, 26 квітня 2022 р.

27.04.2022. Тема дня: "Навіщо я пізнаю?". Нетрадиційне малювання "Гілочка абрикоси"

1. Вітання

Доброго дня, ліси і поля!

Доброго дня, плането Земля!

Щастя й здоров'я всім людям бажаємо!

З радістю в школу до знань поспішаємо!

2. Обмін інформацією: «Навіщо я пізнаю?»

Вправа «Пізнай»

— Що пізнав хлопчик, зустрівши Дзвіночки Конвалій?

ХЛОПЧИК І ДЗВІНОЧКИ КОНВАЛІЇ

Настала весна. Із землі з'явилася зелена стрілочка. Вона швидко розділилася на два листочки. Листочки стали широкими. А між ними з'явився маленький, тонкий паросток. Він піднявся, нахилився до одного листочка й одного ранку розквітнув білими дзвіночками. Це були Дзвіночки Конвалій.

Білі Дзвіночки Конвалій побачив маленький хлопчик. Його вразила краса квітів. Він не міг відірвати очей від Конвалій. Хлопчик простягнув руку, щоб зірвати квіти.

Квіти прошепотіли:

— Хлопчику, навіщо ти хочеш нас зірвати?

— Ви мені подобаєтеся. Ви дуже гарні, — відповів хлопчик.

— Добре, — сказали Дзвіночки Конвалій, тихо зітхнувши. — Зривай, але перед тим, як зірвати, скажи, які ми гарні.

Хлопчик подивився на Дзвіночки Конвалій. Вони були прекрасні. Вони були схожими і на білу хмарку, і на крило голуба, і ще на щось дивно красиве. Хлопчик все це відчував, але сказати не міг. Він стояв біля Дзвіночків Конвалій, зачарований красою квітів. Стояв і мовчав.

— Зростайте, Дзвіночки, — тихо вимовив хлопчик.

Вправа «Круглий стіл»

Діти — у колі, кожен відповідає на запитання.

□ Що найбільше мені подобається у собі?

□ Що найбільше подобається мені у друзях?

□ Якби я міг навчити когось одній речі, це було б...

□ Я почуваюся щасливим, коли...

□ Мені сумно, коли...

□ Коли-небудь я сподіваюсь...

□ Я хотів би бути більш...

Гра «Де ти є?»

Дитина на аркуші пише: «Я у лісі». Інші діти, щоб відгадати написане, ставлять запитання, на які можна відповісти: «Так» або «Ні».

Вправа «Бачу, чую, відчуваю»

Слухаючи музику, я:

□ бачу: небо, ліс, дощ, захід сонця;

□ чую: шелест дерев, шум моря, музику ранку;

□ відчуваю: натхнення, радість, спокій.

Вправа «Уяви — покажи — розкажи»

Дітям пропонують уявити себе на місці якогось предмета: маленького куща, легенької хмарки, першого проліска, весняної бруньки, лісового струмочка, білої пухнастої сніжинки, маленької піщинки на березі моря, камінця на дні неглибокої прозорої річки. Перевтілюючись в образ, діти відповідають на запитання:

Що бачиш навкруги? Що чуєш?

□ Про що мрієш? Чим милуєшся?

□ Кого (що) любиш? Кого боїшся?

3. Групове заняття

Гра «Ми — фантазери»

Діти об'єднуються в пари, групи, фантазують на запропоновані вчителем теми, по черзі презентують свої роботи.

Наприклад:

□ Уявіть, що всі тварини вміють розмовляти людською мовою. З'ясуйте позитивні та негативні наслідки цієї ситуації.

□ Уявіть, що ви вмієте літати. Куди б ви полетіли?

□ Уявіть, що сталося б, якби до класу зайшов крокодил?

Вправа «Спочатку — потім»

Діти об'єднуються в групи. Потрібно визначити послідовність дій: що слід робити спочатку, що — потім. У кожної групи — картка з переліком дій.

Наприклад: саджаючи цибулю, необхідно:

□ посадити цибулю;

□ скопати землю;

□ зробити грядку;

□ розпушити землю граблями;

□ замочити цибулини у розчині марганцю.

4. Нетрадиційне малювання «Гілочка абрикоси»