вівторок, 26 квітня 2022 р.

26.04.2022. Тема дня: Як я росту?". Пластилінографія "Квіти".

 1. Вітання

 Вправа «Гірлянда добра»

— Доторкніться одне до одного, усміхніться одне одному і подаруйте чудовий настрій, подаруйте теплі слова вітання.

 Вправа «Я змінився»

Діти — у колі, вчитель тримає скриньку, діти тримають свої фотографії з дитячого садка.

— У мене в руках чарівна скринька, у якій лежить найцінніший скарб планети Земля. Зазирніть у скриньку, але не розповідайте іншим, що ви там побачили. Передайте скриньку і висловіть побажання своєму другові.

— Кого ви побачили у чарівній скриньці? (Діти кажуть, що побачили себе, адже на дні скриньки лежить люстерко.)

— Які зміни відбулися з тобою за роки, що минули?

— Так, у чарівному дзеркалі ви побачили кожен себе. Людина — найцінніший скарб на планеті. Кожен із вас — неповторна особистість. Кожен із вас — людина, яка живе сьогодні. Саме такої дівчинки чи хлопчика більше на цій Землі немає.

2. Обмін інформацією: «Як я росту?»

Вправа «Долонька»

Учитель пропонує дітям покласти долоню на аркуш паперу й обвести контури своєї руки олівцем. А потім на малюнку, на кожному пальчику, написати про себе: «Я — високий», «Я — сильний», «Я — добрий», «Я — синьоокий», «Я — розумний». Потім «долоньки» прикріплюють на дошці. Діти намагаються здогадатися, кому яка «долонька» належить.

 Гра «Чарівний мікрофон»

— Які саме зміни відбулися з вами?

— Назвіть свій день народження і коротко розкажіть про себе.

— Які кумедні випадки зі свого життя ви пам'ятаєте?

Вправа «Поміркуй». Проблемне запитання

— Прослухавши вірш, дайте відповідь на запитання.

□ Чому Юра погано росте і часто хворіє?

□ Що можна йому порадити?

ПРО ЮРУ І ФІЗКУЛЬТУРУ

Щось із Юрою не те:    

Щось наш Юра не росте...    

Він у нас такий тоненький,

Хворобливий і худенький,

Мов заморене курча, —

Одноліткам до плеча.

Та чи знаєте ви те,

Чом наш Юра не росте?

Подивіться: він з дружками

Мчить по вулиці з книжками.

— Звідкіля біжиш ти, Юро?

— Я тікаю з фізкультури!

Грицько Бойко

3. Групове заняття

 Вправа «Підбери»

— Напишіть природні ознаки людини.

(Народжується, харчується, росте, розмовляє, дихає, міркує, плаче, розмножується, радіє, працює, спілкується, помирає.)

Вправа «Так чи ні?»

— Виберіть умови, необхідні для нормального зростання й розвитку дитини. (Повноцінно харчуватися. Перебувати на свіжому повітрі. Допізна дивитися телевізор. Мати міцні м'язи. Читати лежачи. Перебувати в гарному настрої. Учитися у школі. Вчасно лягати спати. Займатися спортом. Загартовуватися. Стежити за правильною поставою.)

4. Пластилінографія «Квіти»