1. Вітання
Вправа
«Гірлянда добра»
— Доторкніться одне
до одного, усміхніться одне одному і подаруйте чудовий настрій, подаруйте теплі
слова вітання.
Вправа «Я
змінився»
Діти — у колі,
вчитель тримає скриньку, діти тримають свої фотографії з дитячого садка.
— У мене в руках
чарівна скринька, у якій лежить найцінніший скарб планети Земля. Зазирніть у
скриньку, але не розповідайте іншим, що ви там побачили. Передайте скриньку і
висловіть побажання своєму другові.
— Кого ви побачили у
чарівній скриньці? (Діти кажуть, що побачили себе, адже на дні скриньки
лежить люстерко.)
— Які зміни відбулися
з тобою за роки, що минули?
— Так, у чарівному
дзеркалі ви побачили кожен себе. Людина — найцінніший скарб на планеті. Кожен
із вас — неповторна особистість. Кожен із вас — людина, яка живе сьогодні. Саме
такої дівчинки чи хлопчика більше на цій Землі немає.
2. Обмін інформацією:
«Як я росту?»
Вправа «Долонька»
Учитель пропонує
дітям покласти долоню на аркуш паперу й обвести контури своєї руки олівцем. А
потім на малюнку, на кожному пальчику, написати про себе: «Я — високий», «Я —
сильний», «Я — добрий», «Я — синьоокий», «Я — розумний». Потім «долоньки»
прикріплюють на дошці. Діти намагаються здогадатися, кому яка «долонька»
належить.
Гра
«Чарівний мікрофон»
— Які саме зміни
відбулися з вами?
— Назвіть свій день
народження і коротко розкажіть про себе.
— Які кумедні випадки
зі свого життя ви пам'ятаєте?
Вправа «Поміркуй». Проблемне
запитання
— Прослухавши вірш,
дайте відповідь на запитання.
□ Чому
Юра погано росте і часто хворіє?
□ Що
можна йому порадити?
ПРО
ЮРУ І ФІЗКУЛЬТУРУ
Щось із Юрою не те:
Щось наш Юра не
росте...
Він у нас такий
тоненький,
Хворобливий і худенький,
Мов заморене курча, —
Одноліткам до плеча.
Та чи знаєте ви те,
Чом наш Юра не росте?
Подивіться: він з
дружками
Мчить по вулиці з
книжками.
— Звідкіля біжиш ти,
Юро?
— Я тікаю з
фізкультури!
Грицько
Бойко
3. Групове заняття
Вправа
«Підбери»
— Напишіть природні
ознаки людини.
(Народжується,
харчується, росте, розмовляє, дихає, міркує, плаче, розмножується, радіє,
працює, спілкується, помирає.)
Вправа «Так чи ні?»
— Виберіть умови,
необхідні для нормального зростання й розвитку дитини. (Повноцінно
харчуватися. Перебувати на свіжому повітрі. Допізна дивитися телевізор. Мати
міцні м'язи. Читати лежачи. Перебувати в гарному настрої. Учитися у школі.
Вчасно лягати спати. Займатися спортом. Загартовуватися. Стежити за правильною
поставою.)
4. Пластилінографія
«Квіти»