НАВІЩО ЛЮДИ
ПОДОРОЖУЮТЬ?
1. Вітання.
2. Обмін інформацією «Навіщо люди подорожують?»
Світ — це книга. І хто не подорожував по ньому
— прочитав у ній лише одну сторінку. Августин Аврелій
— Подорож — це завжди відкриття. Подорожуючи,
ми відкриваємо для себе світ, а себе — світові. Тільки вирушивши у подорож, ми можемо побачити на
власні очі далекі країни та міста, про які так багато чули або читали.
Подорожуючи, ми пізнаємо себе. Хтось, залишаючи свій рідний дім, повернувшись,
скаже, що вдома краще.
А для когось подорож відкриває шлях до кращих
змін. Подорожуючи, ми починаємо дивитись на речі по-новому, більше цінувати те,
що залишили вдома. Подорож — це завжди яскраві враження, незабутні моменти
життя, веселі спогади і безцінний досвід.
3. Вправа «Мікрофон»
— Куди подорожували ви?
— Що нового дізналися для себе?
— Хто хоче розповісти про свою подорож?
(Учень повідомляє інформацію, відповідає на
запитання чи коментарі товаришів.)
4. Гра «Я беру з собою в дорогу...»
Ведучий замислює правило-критерій, за яким він
«візьме в дорогу» певні предмети. Наприклад, це можуть бути всі круглі предмети
або, складніше, їстівні, що починаються з голосної.
Він починає гру, даючи одну правильну
відповідь: «Я беру із собою кавун». Інші учасники ставлять ведучому запитання, чи
бере він із собою банан, апельсин, огірок тощо, і з відповідей «так» або «ні»
намагаються відгадати правило.
5. Вправа «Країна Х»
Діти об’єднуються в групи. Їм пропонують
придумати свою країну, в якій би вони хотіли жити, дати їй назву і намалювати.
Кожний учасник групи малює те, що хоче.
6. Вправа «Сонечко»
На аркуші паперу зображено сонечко. Дітям пропонують на промінчиках записати країни, якими хотіли б подорожувати. Чому?
7. Логік-ленд «Вправи на розвиток уваги»