четвер, 31 березня 2022 р.

 01.04.2022 р.  ГПД 3  Тема дня: "День сміху"




Смішинки з торбинки 

- Галинко, ти вже знаєш абетку?
- Звісно, знаю.
- Тоді скажи мені, будь ласка, яка буква йде після «А»?
- Усі інші букви.


* * *

Скажи Вітю, які дні найкоротші?
- Святкові.
- О, а чому?
- Бо вони найшвидше минають.


* * *

Батько з маленьким сином обідають. Тато повчає:
- Коли я їм, я глухий і німий.
- А я нормальний, - відповідає хлопчик.


* * *

В автобус зайшли мама з двома дочками. Одну посадила собі на коліна, а другу поряд – із собою. Друга дівчина запитує:
- Мамо, а чому Іринку ти завжди садиш на коліна, а мене – ні?
- Ти ж уже зовсім доросла. У тебе навіть зуб випав!


* * *

 Ти був сьогодні у лікаря?

- Був.
- Ну й що? Зуб більше не болить?
- Не знаю. Лікар залишив його у себе.


* * *

У крамницю господарчих товарів заходить хлопчик і запитує:
- У вас є таке мило, щоб з нього була біла піна?
Продавчиня поглянула на нього здивовано:
- Та будь-яке можеш узяти.
- Та ні… Я вже купляв і зелене, і жовте, рожеве мило, а піна завжди була… брудна.


* * *

Один рибалка питає другого:
– Скільки ти вчора щук впіймав?
– Три. А ти?
– Менше.
– Дві?
– Менше.
– Одну?
– Ще менше…


* * *

Учителька на уроці біології:
– Які птахи найкорисніші для людини?
Вовочка:
– Смажені, Маріє Іванівно.


* * *

– Скільки вам років, Наталко? – запитали якось дівчину.
– П’ятнадцять.
– Але ж два роки тому ви говорили те саме.
– А я не з тих, хто сьогодні каже одне, а завтра інше.


* * *

– Павлику, чому в тебе один черевик чорний, а другий – коричневий? – запитав учитель. – Негайно біжи додому й перевзуйся.
– Та я вже бігав, але ж удома теж один черевик чорний, а другий коричневий.