ЯКІ ЗМІНИ У
ПРИРОДІ МОЖУТЬ ВПЛИНУТИ НА МОЇ ПЛАНИ?
1. Вітання.
Це для нас усміхається тепле сонечко,
Соловейко дзвінко співає пісень,
Заглядає веселка в віконечко,
Доброго дня вам, доброго дня вам усім.
2. Обмін інформацією «Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани?»
Гра «Пори року розповідають про
себе»
Діти впізнають пору року, про яку розповідає
один з гравців.
3. Гра «Чи можливе таке?»
- Одного весняного дня вирішив покататися на
санчатах.
- Восени я вирішив позасмагати на березі
річки.
- Буду ліпити снігову бабу і кататися на
ковзанах улітку.
4. Інтерактивна гра «Передбачення»
— Чому, на вашу думку, змінюються пори року?
(Припущення учнів.)
5. Групове заняття
— Які пори року ви знаєте?
— Скільки їх?
Кожна група вибирає жетончики одного з
чотирьох кольорів: жовтий, білий, зелений, червоний.
1-ша група. Учні з жетончиками жовтого кольору
мають виявити не менше 4–5 сезонних змін у неживій природі. Якої пори року? (Осені.)
2-га група. З жетончиками білого кольору мають
виявити 5 сезонних змін якої пори року? (Зими.)
3-тя група. З жетончиками зеленого кольору
мають виявити 5 сезонних змін у неживій природі якої пори року? (Весни.)
4-та група. З жетончиками червоного кольору
мають виявити 5 сезонних змін якої пори року? (Літа.)
Вислуховують виступи кожної групи. На дошку
вивішують ілюстрації з картинами цієї пори року як допомогу і підтвердження сказаному.