середа, 4 травня 2022 р.

04.05.2022. Тема дня: "Життя - найважливіша цінність людини". Читаємо улюблену книгу.

1. Вітання.


Щоб день хороший розпочати,

Треба друзів привітати.

Треба разом привітатись:

Добрий день!

Дружно й радісно сказати:

Добрий день! (3 р.)

Вліво, вправо поверніться,

Одне одному всміхніться:

Добрий день! (3 р.)

Хай сьогодні буде свято!

Добрий день!

Ви прийшли сюди, малята?

Добрий день!

Туди, сюди поверніться,

Одне одному всміхніться:

Добрий день! (3 р.)

У долоні поплескаймо:

— Всім привіт!

Дружно всі ви посміхніться

На весь світ.

Добрий день!


2. Гра «Скринька чарівних слів»

— На уроках ми часто говоримо про слова ввічливості, правила культури спілкування та поведінки. Ви вже знаєте багато «чарівних» слів. Чому їх так називають?

— Пригадаймо ці слова та складімо їх у скриньку. Якщо хтось із вас коли-небудь забуде якесь «чарівне слово», то він зможе зазирнути у нашу дивовижну скриньку і пригадати його. (Всі слова у скриньці написано на окремих аркушах.)

— Як вітаються зранку? вдень? увечері?

— Як вітаються із дорослими?

— Як потрібно вітатися зі своїми друзями?

— Як потрібно просити пробачення?

— Які слова подяки ви знаєте?

— Які слова говорять, коли лягають спати?

— Які слова промовляють під час прощання?

— Ви знаєте багато ввічливих або «чарівних» слів. Було б дуже добре, якби ці слова ви щодня вживали у своєму мовленні.

3. Гра «Я тобі бажаю...»

Діти утворюють коло, тримаючи одне одного за руки, повертаються до своїх товаришів і висловлюють побажання на цілий день одне одному.

4. Обмін інформацією «Життя — найважливіша цінність кожної людини»

На дошці записано вислів: «Якщо хочеш, щоб життя тобі усміхалось,— спочатку сам усміхнись життю». (Пояснення значення вислову дітьми.)

Життя — найвища цінність для людини,

Воно дається їй один лиш раз, І про той скарб їй треба дбать щоднини,

Бо кожна мить — то неповторний час.

— Яких правил слід дотримувати, аби життя було безхмарним і сонячним?

5. Гра «Так чи ні?»

- Життя має бути важким. Так чи ні?

- На світі немає нічого більш цінного, ніж життя і здоров’я. Так чи ні?

- Робота негативно впливає на життя людини. Так чи ні?

- Потрібно жити так, щоб не завдавати страждань рідним і близьким. Так чи ні?

- Найголовніша цінність — це життя. Так чи ні?

- Слід піклуватися про себе, адже, коли людина здорова, вона може подолати всі труднощі життя. Так чи ні?

- Щоб життя приносило радість, якою повинна бути людина? (Здоровою.)

6. Гра «Одне до одного»

Учні стоять парами. Ведучий дає команди: рука до руки, вухо до вуха, спина до спини, плече до плеча, віч-на-віч тощо.

За командою «Одне до одного!» відбувається зміна пар.

7. Гра «Квіточка». Робота в групах

Мета: сформувати поняття, які чинники впливають на здоров’я.

Діти об’єднуються в групи. Кожна група отримує вирізану з кольорового картону квіточку.

— Уявіть, що квітка — це наше здоров’я. Що потрібно робити, аби квіточка жила і добре росла?

— А тепер на пелюстках квітки запишіть, які фактори впливають на формування здорового способу життя.

Після виконання завдання кожна група зачитує свої відповіді.

— Отже, ви назвали всі ті фактори, що впливають на здоров’я.

8. Вправа «Коло асоціацій зі словом “життя”»

Мета: активізувати учасників для виконання наступної роботи; створити позитивний настрій.

На аркуші формату А3 у вигляді променів записують усі асоціації учасників зі словом «життя».

Висновок. Життя — багатогранне, це — яскравий світ і для кожного він особливий.