1. Вітання
Гра «Кольорові
привітання»
На таці — картки різних кольорів.
Діти вибирають той колір, яким сьогодні хотіли б «привітатися», колір, що зараз
відповідає настрою.
— Спробуйте голосом показати
настрій і привітатися з нами «кольоровим» привітанням.
2. Обмін
інформацією: «Що означає “бути дорослим”?»
— Щоб стати дорослим, потрібно
щоденно працювати над собою, учитися налагоджувати стосунки з людьми, що живуть
поруч із нами (рідні, близькі, знайомі, однолітки), замислюватися над
тим, що ви даєте іншим людям. Бути дорослим означає бути самостійним і вміти
відповідати за свої вчинки, уміти захистити не тільки себе, але й своїх близьких,
знайти своє місце в житті, бути прикладом.
Інтерв'ю «Коли я виросту...»
3. Групове
заняття
Гра «Доросле життя»
Діти об'єднуються в групи.
Потрібно записати чи створити малюнок, що чекає на дітей у дорослому житті.
(Готувати їсти, прати,
прибирати, уміння відповідати за свої вчинки та дії, ухвалювати рішення і
відповідати за їхні наслідки, продовжити навчання й отримати професії,
влаштуватися на роботу, заробляти гроші та правильно витрачати, уникати
небезпеки, допомагати іншим людям, які цього потребують: хворим, людям похилого
віку.)
Вправа «Рукостискання
на трьох»
Учасники об'єднуються в трійки.
Кожній трійці пропонують придумати рукостискання, у якому беруть участь відразу
троє. У цьому рукостисканні має бути використана одна рука кожного (або ліва,
або права).
4.
Казка «Як Квітень до Березня в гості їздив»