понеділок, 4 квітня 2022 р.

05. 04. 2022. Тема дня: "Як можна подорожувати у часі?"

 1. Вітання.  Вправа «Зоряний промінь»

— Уявіть синє небо, засіяне зорями. Оберіть одну зорю — вона тепер належить вам. Виберіть колір, що зараз бажаєте. «Включіть» зорю, нехай вона засвітиться цим кольоровим промінчиком. Подаруйте промінчик з вітанням та побажанням своїм друзям.

2. Обмін інформацією «Як можна подорожувати у часі?»

— Людині завжди хотілося знати про те, що чекає на неї попереду, чи можна зазирнути в минуле. Над проблемою подорожей у часі та машини часу люди розмірковують багато років. Машину часу поки ще ніхто не бачив, але суперечки про можливість її створення серед учених не вщухають.

3. Вправа «Інтерв’ю»

Учитель ставить запитання — бере інтерв’ю. Він попереджає всіх учасників, що запитання буде одне й те саме для всіх. Учитель підходить до кожного учня по черзі й, звертаючись до них на ім’я та по батькові, запитує: «Як можна подорожувати у часі?».

4. Вправа «Машина часу»

Діти об’єднуються в групи. Потрібно скласти коротку розповідь чи казку «Машина часу».

— Уявіть, що ви перенеслись в інший час. Які події відбудуться?

5. Вправа «Сюжет»

КАМІНЬ

У лузі, під гіллястим дубом, багато років була криниця. Вона давала людям воду. Під дубом біля криниці відпочивали подорожні.

Одного разу до криниці прийшов хлопчик. Він любив пустувати. Він подумав: «А що воно буде, як я візьму оцей камінь і кину його в криницю? Ото, мабуть, булькне». Підняв камінь, кинув його в криницю. Булькнуло та ще й дуже. Хлопчик засміявся, побіг і забув про свої пустощі.

Камінь упав на дно криниці й закрив джерело. Вода припинила прибувати. Криниця засохла. Засохла трава навколо криниці, засох дуб, бо підземні струмки потекли кудись в інше місце. На дубі більше не мостив гніздо соловейко. Він полетів на інший луг. Замовкла соловейкова пісня. Сумно стало в лузі.

Минуло багато років. Хлопчик став дідусем. Одного разу він прийшов на те місце, де колись був зелений луг, стояв гіллястий дуб, співав соловейко, вабила студена криниця. Не стало ані лугу, ані дуба, ані соловейка, ані криниці. Довкола пісок, вітер здіймає хмару пилюки. «Де ж воно все поділося?» — подумав дідусь.

— Що у творі повинно змінитися?

— Що може залишитися таким самим?

— Яких героїв може не стати?

— Які події стануть неможливі?

6. Вправа «Подорож у часі»

Діти об’єднуються у групи.

— Напишіть лист у минуле або майбутнє.

7. Виготовлення саморобки Поп Іт