неділя, 27 березня 2022 р.

28.03.22. Тема дня: "Як я співпрацюю у класі"

 

ЯК Я СПІВПРАЦЮЮ У КЛАСІ?

1. Вітання.

«Доброго дня!» — щиро вітаюся.

«Доброго дня!» — я до всіх посміхаюся.

«Доброго дня! Доброго дня! Бажаю всім щастя я і добра!»

— Діти, а де живе добро? (В серці.)

— Піднесіть свої руки до сердечка і послухайте, як воно б’ється, передаючи ритм ніжності, любові і добра.

2. Обмін інформацією «Як я співпрацюю у класі?». Вправа «Магніт»

— Які слова «притягує» до себе слово «добро»? (Дружба, добрі справи, взаємодопомога, радість, милосердя, любов, чуйність, по-вага...)

— Як ви ставитеся до однокласників?

3. Вправа «Я у дзеркальце дивлюся»

— Я передаю по колу дзеркальце, дивлюсь в нього, усміхаюсь і говорю собі комплімент. Ви зробіть так само. (Я така гарна,... весела, чарівна, мила, добра, хороша...)

— Коли ви собі дужче сподобались: коли були серйозними чи коли усміхалися? А якими вам подобаються ваші однокласники?

— Не забувайте дарувати свої гарні усмішки одне одному!

4. Робота в групах

За допомогою кубиків LEGO учні об’єднуються у групи.

1-ша група. Виготовити квітку співпраці у класі. На парті — пелюстки зі словами. Вибрати тільки ті пелюстки, на яких написано слова, з якими ви погоджуєтеся.

2-га група. На велике серце наклеїти маленькі сердечка зі словами — ознаками дружного класу.

3-тя група. Записати на пальчиках вирізаної долоньки якості та вміння людини, необхідні для ефективного спілкування.

4-та група. Створити колаж «Дружний клас». Для цього вибрати і наклеїти малюнки, що зображують такий клас.

5. Дослідження «Сила дружби»

Учитель приносить до класу оберемок із 20 тоненьких дерев’яних прутиків, зв’язаних докупи, і пропонує їх зламати.

— Чи вдалося це зробити? Чому? Відповідь обґрунтуйте.

Педагог розв’язує оберемок, дає кожному одну паличку і пропонує її зламати.

— Чи вдалося це зробити? Чому? Відповідь обґрунтуйте.

— Який висновок ми можемо зробити?

— Чому люди повинні перебувати разом, взаємодіяти?

Вивчення пісні «Дружній клас» (музика і слова Анни Олєйникової).

Ранком ясним щодня йду до школи я,

На душі знов луна пісня солов'я,

Бо люблю дружний клас, друзів дорогих,

Зустрічаю щодня і вітаю всіх.

Приспів: Дуже добре, що у нас

Невеликий дружний клас,

Хлопці спритні і швидкі,

Музикальні всі,

А дівчата - пострибушки,

Балакучі хохотушки, -

Словом, дивний в школі клас

2 у нас клас.

У дівчат голки є - тут майстрині всі

Вишивать, готувать і співать пісні,

Ну, а хлопці - борці, різні хоч на зріст,

Полюбляють футбол та художній свист.

Приспів.

Зараз ми - школярі, та через роки,

Може, створим таке, щоб аж на віки

Пам'ятали про нас, кращих із усіх -

Енергійних творців, ковалів земних.

https://z2.fm/song/10513388

6. Виготовляємо гру "Хрестики-нолики"