18.04.2022 р. ГПД 3 Тема дня: "Збережемо свою планету"
Організаційна частина
1.Привітання.
Любі діти,добрий день!
Зичу праці і пісень,
А ще друзі вам бажаю,
Сил,натхнення на весь день!
ІІ Основна частина.
1.Бесіда.
-Діти,подивіться на картинку,що на ній зображено?
-Так,на нашій планеті є багато чого цікавого і захоплюючого.Але якщо людина буде лише милуватися природою-краса поступово зникатиме.
-На сьогодні ньому занятті ми будемо говорити про охорону природи та довкілля нашої планети.Будемо милуватись чарівним світом навколо нас.
-А хто знає,що таке природа?
Все,що нас оточує і не зроблене руками людини-природа.Вона дає нам все необхідне:їжу,воду,повітря.Вона є джерелом натхненя художників,поетів.Недарма її називають ненькою.Всі ми діти природи,та не всі ми однаково добрі до неї.Природа потребує постійної уваги,турботи.Ми повинні берегти її,охороняти її багатство.
І працюватимемо за таким девізом: «Земля не належить нам,а ми-їй»
-А зараз послухайте вірші ,в яких показано ставлення до природи.
1.І пташка,і метелик,і людина,
Сплелися у вінок.
Ім’я йому-Життя.
Одна у них Земля,
Одна родина,
І вічність в них одна і небуття.
2.Усіх людей ми закликаєм:
Нащадки,збережіть природу,
Її степи,ліси,джерельну воду.
Дерева не рубайте,не вбивайте звіра,
І у природи хай буде довіра.
Що не заподієте зла їй,
Своїй колисці,матері своїй.
-Поки ми слухали вірші,до нас надійшов лист,давайте відкриємо його
Лист здоров’я
Ми- птахи,звірі,рослини,звертаємось до вас за допомогою.Нам загрожує небезпека:забруднення повітря та води,знищення всього живого на Землі.
Якщо ви виконаєте всі завдання,які ми для вас приготували,то ви дуже допоможете нам.
-ну що ж,діти,допоможемо?
2.Гра «Продовжи прислів’я»
Без води брат і сестра.
Ліс і вода водою.
Весна багата не туди і не сюди.
Не плюй у криницю греблю рве.
Вода бо доведеться води напиться.
3.Гра «Так чи Ні?»
-Я буду говорити речення,які стосуються природи.Якщо дії людини шкодять природі-ви піднімайте червоні картки,а якщо ні-зелені
1.Людина садить біля будинку дерево.
2.Людина кинула сміття посеред вулиці.
3.Водій миє машину на березі річки.
4.Людина вішає на дерево годівницю.
5.Людина розбиває скляні пляшки.
4.Відеоролик
-А зараз перегляньте відео,в якому показано вплив людини на природу.
-Як негативно впливає людина на довкілля?
-Яким ми хочемо бачити навколишнє середовище?
-Що люди можуть зробити для збереження краси природи?
5.Гра «Значення води»
-Роздивіться таблицю «Значення води»
-А зараз ми виберемо 2 експертів і секретаря.Секретар з’єднуватиме краплину води з тими кому вона потрібна,а експерти доводитимуть свою думку.
6.Фізхвилинка
Сильний вітер до землі,
Гне дерева молоді,
А вони ростуть,міцніють,
Вгору тягнуться,радіють.
Вітер віє нам в лице,
Захиталось деревце.
Вітерець все тихше,тихше,
Деревце все вище,вище.
-22 квітня-Міжнародний День Землі.У цей день кожен мешканець планети може зробити свій маленький внесок у допомогу навкодишньому середовищі.
7.Гра «Що я можу зробити в День Землі?»
-Я буду читати словосполучення,якщо в них йде мова про те,що можна робити в цей день-ви плескайте в лодоні,якщо ні-мовчите.
-Посадити дерево.
-Кидати сміття будь-де.
-Зробити зі старшими шпаківню.
-Рвати квіти.
-Руйнувати гнізда.
-Влаштовувати толоки.
ІІІ Підсумок заняття.
1.Гра «Мікрофон»
-Що таке природа?
-Як ми можемо їй допомагати?
-Як зберегти довкілля?
-Що вам сподобалось на сьогоднішньому занятті?
-Ви добре попрацювали,виконали всі завдання наших друзів менших,і тепер їм не загрожує небезпека.За вашу допомогу вони передали вам подарунки.