ЧИ
ПОВ’ЯЗАНИЙ ЧАС ІЗ РУХОМ?
1. Вітання. Вправа «Мрії»
— Уявіть, що тут здійснюються бажання.
Задумайте бажання і привітайтесь.
-
Якби я став птахом, я
привітався б ось так...
-
Якби я став якоюсь
твариною, я привітався б ось так...
-
Якби я став квіткою, я б
привітався ось так...
-
Якби я був частиною
меблів, я привітався б ось так...
-
Якби я був деревом, я
привітався б ось так...
-
Якби я був музичним
інструментом, я привітався б ось так...
-
Якби я був машиною, я привітався
б ось так...
-
Якби я був вулицею, я
привітався б ось так...
-
Якби я був іноземною
країною, я привітався б ось так...
-
Якби я був їжею, я
привітався б ось так...
-
Якби я був часом, я
привітався б ось так...
2. Обмін інформацією «Чи пов’язаний час із рухом?»
Робота
над загадками
Що то
біжить від спочину,
Не стає ні на хвилину,
Не старіє, не вмирає,
А все нищить, забирає. (Час.)
Я іду,
іду, іду,
Лік я часові веду.
Іду, не спотикаюся,
Поки не зламаюся. (Годинник.)
Що йде
вперед і не вертається? (Час.)
Усе
життя ходить,
А з місця не сходить. (Годинник.)
Я іду,
іду, іду,
Лік я часові веду.
Іду, не спотикаюся,
Поки не зламаюся. (Годинник.)
3. Вправа «З циферблатом я дружу — зразу відповідь скажу»
Діти об’єднуються в групи. У кожної групи —
моделі циферблатів з годинниковою стрілкою. Учитель ставить запитання, які
вимагають відповіді одним словом. Діти наводять стрілку циферблата на
відповідне число.
Наприклад:
-
Скільки пір року?
-
Скільки місяців у році?
-
Скільки років найменшому
учасникові групи?
-
Скільки років виповниться
найстаршому учасникові групи через 3 роки?
-
Котра зараз година?
4. Вправа «Античас»
Кожній групі пропонують тему для невеликої
розповіді (театр, магазин, прогулянка). Отримавши тему, учасники повинні
розкрити її, описуючи всі події в ній у зворотному порядку.
5. Робота з папером "Їжачок-трудівничок"