НЕСЛОВЕСНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ
1. Вітання.
2. Обмін інформацією «Які несловесні засоби спілкування ви знаєте?»
— Як ви вважаєте, виразити свої емоції можна тільки словесно?
— А як в інший спосіб?
3. Вправа «Відгадай, що я роблю»
Спочатку вчитель показує якісь дії, а діти відгадують і називають їх.
Потім учні по черзі виконують різні рухи, їхні товариші називають, що робить певна дитина.
Згодом відтворюють свої почуття тільки мімікою.
4. Робота в групах
Жестами, рухами та мімікою учні «інсценують» епізод казки. Решта відгадують, яка це казка, і називають її персонажів.
5. Групове заняття. Гра «Місток»
На підлозі креслять 2 паралельні лінії на відстані 30 см. Це «місток», під ним «вирує швидка гірська річка».
Назустріч одне одному на місток ступають двоє учасники. Не користуючись мовленням, необхідно зрозуміти одне одного, як потрібно розійтися, не наступивши на лінію, і пройти кожному в потрібному напрямку. Наступ на лінію означає, що учасник «зірвався вниз». Виграє пара, яка перейде на протилежний берег.
6. Гра «Покажи почуття»
Учні об’єднуються в пари і
показують мімікою почуття, решта відгадують, що зображує їхній товариш (гнів,
очікування, страждання, байдужість, подив, святкування, радість, обурення,
спокій, роздратування.).
7. Ниткографія «Гриб»