ЯК Я СПІЛКУЮСЯ З РОВЕСНИКАМИ?
1. Вітання.
Доброго дня, ліси і поля,
Доброго дня, Вкраїно моя!
Доброго дня, ріднесенька школо!
Доброго дня, земле моя!
Доброго дня, діти веселі,
Доброго дня! Всім миру й тепла!
2. Обмін інформацією «Як я спілкуюся з ровесниками?»
— Як потрібно спілкуватися одне з одним? Які
правила спілкування ви знаєте?
3. Вправа «Сплети павутинку»
— Пригадайте, хто з нашого класу і яке добро
зробив вам. Ви будете передавати клубок з нитками до того, хто зробив вам
добро, тримаючи нитку в руках, таким чином плести павутинку.
4. Робота в парах. Вправа «Ми схожі — ми різні»
— Візьміться в парах за руки й обговоріть, чим
ви схожі, а чим відрізняєтесь.
— У нас багато різного, але це ніяк не заважає
разом гарно проводити час, навчатися і відпочивати.
5. Вправа «Ти мені подобаєшся»
Діти об’єднуюся в пари, стають обличчям одне
до одного, беруться за руки і ведуть діалог.
— Ти мені подобаєшся! — Чому?
— Ти мені подобаєшся тому, що...
Діти називають одну рису характеру, що
подобається товаришеві, потім міняються ролями.
6. Гра «Темні та світлі торбинки»
Визначення позитивних і негативних якостей.
Учитель показує дві торбинки: світлу і темну.
На картках записано назви позитивних і негативних якостей людини. Дітям пропонують
розкласти ці якості у темну та світлу торбинки. Під «темними» якостями
розуміють ті, що заважають мирно й щасливо жити як самій людині, так і її
оточенню. Відповідно, під «світлими» — ті, що допомагають.
Щирий, зрадник, добрий, чуйний, розумний,
крикливий, сильний, несправедливий, ввічливий, жадібний, уважний.