вівторок, 29 березня 2022 р.

29.03.22 Тема дня: "Як я спілкуюся з ровесниками". Робота з пластиліном "Бегемот"

 ЯК Я СПІЛКУЮСЯ З РОВЕСНИКАМИ?

1. Вітання.

Доброго дня, ліси і поля,

Доброго дня, Вкраїно моя!

Доброго дня, ріднесенька школо!

Доброго дня, земле моя!

Доброго дня, діти веселі,

Доброго дня! Всім миру й тепла!

2. Обмін інформацією «Як я спілкуюся з ровесниками?»

— Як потрібно спілкуватися одне з одним? Які правила спілкування ви знаєте?

3. Вправа «Сплети павутинку»

— Пригадайте, хто з нашого класу і яке добро зробив вам. Ви будете передавати клубок з нитками до того, хто зробив вам добро, тримаючи нитку в руках, таким чином плести павутинку.

4. Робота в парах. Вправа «Ми схожі — ми різні»

— Візьміться в парах за руки й обговоріть, чим ви схожі, а чим відрізняєтесь.

— У нас багато різного, але це ніяк не заважає разом гарно проводити час, навчатися і відпочивати.

5. Вправа «Ти мені подобаєшся»

Діти об’єднуюся в пари, стають обличчям одне до одного, беруться за руки і ведуть діалог.

— Ти мені подобаєшся! — Чому?

— Ти мені подобаєшся тому, що...

Діти називають одну рису характеру, що подобається товаришеві, потім міняються ролями.

6. Гра «Темні та світлі торбинки»

Визначення позитивних і негативних якостей.

Учитель показує дві торбинки: світлу і темну. На картках записано назви позитивних і негативних якостей людини. Дітям пропонують розкласти ці якості у темну та світлу торбинки. Під «темними» якостями розуміють ті, що заважають мирно й щасливо жити як самій людині, так і її оточенню. Відповідно, під «світлими» — ті, що допомагають.

Щирий, зрадник, добрий, чуйний, розумний, крикливий, сильний, несправедливий, ввічливий, жадібний, уважний.

Після виконання роботи дітям роздають зелено-червоні світлофорики або цеглинки LEGO. «Так» позначатиме зелений колір, «ні» — червоний. Учитель дістає картки з назвами якостей людей із темної (світлої) торбинки і демонструє їх дітям. Учні обмірковують, чи є у них така якість, чи ні, і піднімають цеглинки. Разом з дітьми учитель робить висновок про те, що у кожної людини, зазвичай, наявні і «темні», і «світлі» якості.

7. Робота з пластиліном "Бегемот"