середа, 9 лютого 2022 р.

10.02.2022 ГПД1 Образи та образливість.

Образа нам знайома з дитинства. Одні ображаються більше, інші менше.  Образа страшна тим, що з'їдає людину зсередини.
Деякі люди не тримають в собі образи, вони вихлюпують погані емоції на оточуючих. Інші ж, навпаки, закриваються в собі і носять глибоко всередині, нікому не показуючи. Вони посміхаються, незважаючи на негаразди. Але це загрожує страшними наслідками.

Як правило, це призводить до глибокої депресії. Знову ж таки, якщо це стосується одиничної образи, справа не настільки погано, а ось образливість систематичність - це вже велика проблема. 

Прочитайте оповідання Василя Сухомлинського"Образливе слово"
Подумайте,чи може ранити слово?


Одного разу Син розсердився і згарячу сказав Матері образливе, грубе слово. Заплакала мати. Схаменувся Син, жаль стало йому Матері. Ночей не спить – мучить його совість: адже він образив Матір.

Йшли роки. Син-школяр став дорослою людиною. Настав час їхати йому в далекий край. Поклонився Син Матері низько до землі й говорить:

– Простіть мені, Мамо, за образливе слово.

– Прощаю, – сказала Мати й зітхнула.

– Забудьте, Мамо, що я сказав вам образливе слово.

Задумалась Мати, геть посмутніла. На її очах з'явились сльози. Каже вона синові:

– Хочу забути, Сину, а не можу. Рана від колючки загоїться й сліду не залишиться. А рана від слова заживає, проте слід глибокий зостається.

Поради,як позбутися образ
-Ставте глузування під питання. «Чому ти так кажеш?», «Чому ти кажеш, що я тупий або товстий, і цим ображаєш мене?»
-Надішліть своєму кривдникові переконливе послання «я хочу». «Я хочу, щоб ти залишив мене у спокої»
-Перетворіть образу на комплімент. «Спасибі тобі величезне!», «Як добре, що ти це помітив», «Спасибі за комплімент».
-Погоджуйтесь. «Ти маєш рацію», «
-Кажіть «Ну і що?» Або «Яка різниця». 
-Демонструйте хороші манери. Кажіть «Спасибі». «Дякую за коментар», «Я ціную твою думку». ,

Посилання до самопідготовки.
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74561779442?pwd=MuRFkBqeIRKkCevdnYISbS6WcpDHez.1

Идентификатор конференции: 745 6177 9442
Код доступа: n9vNbX